для учнів 5-8 класів



Список творів для прочитання влітку, 8 клас
1.     Леся УКРАЇНКА. «Давня казка»
2.     Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ. «Сто тисяч»
3.     Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ. «Дорогою ціною»
4.     Олександр ДОВЖЕНКО. «Ніч перед боєм»
5.     Ніна БІЧУЯ. «Шпага Славка Беркути»
6.     Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало»
7.     Юрій Винничук. «Місце для дракона»
8.     Валентин ЧЕМЕРИС. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»


Список творів для прочитання влітку, 9 клас
1.     Легенди: про Вавилонську вежу, про Мойсея. Притча про блудного сина
2.     «Слово о полку Ігоревім»
3.     Іван КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. «Енеїда», «Наталка Полтавка»
4.     Григорій КВІТКАОСНОВ’ЯНЕНКО. «Маруся»
5.     Микола ГОГОЛЬ. «Тарас Бульба»
6.     Тарас ШЕВЧЕНКО. «До Основ’яненка», «Сон», «Кавказ», «І мертвим, і живим, і ненарожденним…», «Катерина», «Наймичка».
7.     Пантелеймон КУЛІШ. «Чорна рада»
8.     Марко ВОВЧОК (Марія Олександрівна Вілінська). «Інститутка»


Список творів для прочитання влітку, 6 клас
1.     Микола ВОРОНИЙ. «Євшан-зілля»
2.     Володимир РУТКІВСЬКИЙ. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»)
3.     Володимир ВИННИЧЕНКО. «Федько-халамидник»
4.     Емма АНДІЄВСЬКА. «Казка про яян», «Говорюща риба».
5.     Всеволод НЕСТАЙКО. «Тореадори з Васюківки» (скорочено)
6.     Ярослав СТЕЛЬМАХ. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»
7.     Леся ВОРОНИНА. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»

8.      
Дистанційне навчання 2020, 18.05 - 22.05
7 клас, мова
Урок 1. Контрольна робота.
 http://join.naurok.ua/?_ga=2.33140150.982802651.1589956390-1570048512.1585591445, код 9480030.

7 клас, література
Урок 1. Контрольна робота.
http://join.naurok.ua/?_ga=2.68175257.982802651.1589956390-1570048512.1585591445, код 3971688 .

8 Г клас, мова
Урок 1.  Контрольна робота.
http://join.naurok.ua/?_ga=2.264653063.982802651.1589956390-1570048512.1585591445 код 8953278


8 А клас, література
Урок 1 Контрольна робота.
http://join.naurok.ua/?_ga=2.234823958.982802651.1589956390-1570048512.1585591445, код 1405617 



Дистанційне навчання 2020, 04.05 - 08.05
5-А клас, література
Урок 1.  Г. Тютюнник "Дивак". Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти.
І. Складіть анкету героя, скориставшись відео https://www.youtube.com/watch?v=iFRFug6vNfo:
1. Ім'я.
2. Портрет.
3. Уподобання.
4. Ставлення до природи.
5. Вчинки й поведінка.
6. Думки й переживання.
7. Оцінка з боку дорослих.
ІІ. Дайте письмову відповідь на питання : Чим відрізняється Олесь від інших дітей? Чи можна за це його засуджувати? Як ви ставиеся до таких людей як Олесь?
Урок 2. М. Вінграновський. Повість "Сіроманець" - історія про хлопчика і вовка як приклад гармонії людини і природи.
Прочитати твір, с. 227 - 246 підручника. Перейди за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.257413327.533409090.1588711608-1570048512.1585591445, активуй код 831582 , виконай тести за змістом твору.

7 клас, мова
Урок 1-2.  Правопис часток.
Опрацювати с. 237, 240 підручника. Передивіться відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=CKA7MXEPSYU. Виконайте письмово вправи 528 с. 239, 541 с. 242.
Перевір знання, виконавши тест за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.234805338.533409090.1588711608-1570048512.1585591445, код 226705, до 12 травня 18.00

7 клас, література
Урок 1-2. А Малишко. "Чому, сказати, й сам не знаю..." Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності у вірші. Художні засоби.
Передивіться відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=s9VhweiTDok&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=48, складіть тези в зошиті. Письмово поясніть наскрізний персоніфікований образ стежини й творі (у яких значеннях зображено стежину у вірші).
Вивчіть напам'ять один з віршів А. Малишка (за вибором), зніміть відео й надішліть.

8 клас, мова
Урок 1. Повторення, узагальнення вивченого. Синтаксичний розбір простого ускладненого речення.
Перейдіть за посиланням, опрацюйте матеріал https://docs.google.com/document/d/1cjOwvapXY5nj_YJAs8Ib43kuc96jqFJDqC0yUAYezoE/edit?usp=sharing
Опрацюйте параграф 36 с. 201-202 підручника, за зразком виконайте синтаксичний розбір речень, поставте у реченнях розділові знаки.
Над луками залитими квітневою повінню холонув оранжевий вечір.Її любов палка і вірна була з безмежжям трохи не співмірна. Вони зупинилися перед обвитою хмелем стіною живоплоту.
Ось японська софора диковинне південне дерево квітує у липні білим та запахущим квітом. Скінчився степ рівнини бездеревні.за містом оживаючи загойдалися закружляли вечірні поля та їхні тіні. Марко всміхнувся невидимій пташині відганяючи від себе надокучливу буденщину. Крім яблук, крім звуків, розливався ще запах.
Перевір знання з теми, виконавши тест http://join.naurok.ua/?_ga=2.234755162.533409090.1588711608-1570048512.1585591445, код 288667. 


8 клас, література
Урок 1-2.  В. Чемерис "Вітька+Галя, або Повість про перше кохання ". 
Прочитати твір. Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=EaYXDSvr4Zs, зробіть відповідні записи у зошиті до 06:23 (відео).перейдіть за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.165272255.1699280763.1589283624-1570048512.1585591445, активуйте код 255239, виконайте тести.
Перевір свої знання змісту, переглянувши відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=sWUEK-NP8TM, виконай у зошиті завдання з відео (12:55).


Дистанційне навчання 2020, 27.04 - 30.04
5-А клас, література
Урок 1. Мовленнєвий розвиток. Художній етюд про природу.
Перейдіть за посиланням https://drive.google.com/file/d/1k6BssT2fD8ypECdX5pchvzisK0F93a5a/view?usp=sharing, ознайомтеся з матеріалом, у зошиті запишіть етюд за планом, поданим у презентації.
Урок 2. Г. Тютюнник "Дивак".
Читати с. 214-224 підручника, склади план твору, перейди за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.27805436.1183239600.1588152499-1570048512.1585591445, активуйте код 368330, виконайте тести до 05.05. до 18.00.

7 клас, мова
Урок 1. Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники.
Опрацювати с.228-230 підручника, передивись відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=TJKG6nmCuGE, виконай в зошиті вправи!з відео і  вправу 510 с. 231
Перевір знання: https://learningapps.org/10112346.
Урок 2-3.  Частка як службова частина мови.
Виконати тести до 05.05. до 18.00 за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.254551496.1183239600.1588152499-1570048512.1585591445, код 535652;
Опацюй підручник с. 232-234, передивіться відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=atTB4rXeOC8, у зошиті виконайте вправи з відео!, виконайте самостійно впр.520 с. 236.

7 клас, література
Урок 1.  Урок мовленнєвого розвитку. Створення власної історії з головним героєм повісті Іваном Силою.
Перейди за посиланням https://forms.gle/7yPAzsnP7FFw744L9, заповни форму.
Урок 2.  А. Малишко "Пісня про рушник".
Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=s1blQ9Sl1Bc, запишіть у зошиті основні відомості про поета, виконайте художній аналіз поезії, с. 280 підручника. напишіть у зошиті ліричну мініатюру "Мамині обереги".

8 клас, література
Урок 1. Мовленнєвий розвиток. Складання характеристики головних героїв повісті Ю. Винничука "Місце для дракона".
У зошиті письмово охарактеризуйте героя повісті, який найбільше вразив. Скористайтесь матеріалами презентації за посиланням https://drive.google.com/file/d/1Z9OR0Jv9L1qwVOJ2nYU6wU_-lrTIIDFb/view?usp=sharing
Урок 2. Контрольна робота "Українська проза: Н.Бічуя, В.Дрозд, Ю.Винничук". 
Напишіть у зошитах твір-роздум "Проблеми індивідуальності та людяності у сучасному світі".(проаналізуйте, як в образах С.Беркути, Шептала, Грицька розкривається прагнення бути особливим через доброту, людяність, толерантність).


Дистанційне навчання 2020, 21.04 - 24.04
5-А клас, література
! Для тих, хто не виконав контрольну роботу перейдіть за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.43441125.1536301779.1587903579-1570048512.1585591445, активуйте код 910071, пройдіть тест до 29.04. до 18.00

Урок 1. Контрольна робота "Рідна Україна. Світ природи. Творчість С. Васильченка, Т. Шевченка, П.Тичини, Є Гуцала". 
Перейдіть за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.215632149.302797139.1587469617-1570048512.1585591445, активуйте код 308827 та виконайте тест (обов'язково запиши прізвище та ім'я!).

Урок 2. М. Рильський. "Дощ". Краса рідної природий відтворення її засобами поетичної мови. "Осінь - маляр із палітрою". Єдність людини і природи й відтворення її засобами поетичної мови.
Уважно прочитай про М.Рильського на с. 209.
Прочитай вірші на с. 210, 211 підручника, у зошиті письмово проаналізуй одну з поезії (за вибором) за планом:
1. Назва вірша
2. Тема (про що твір)
3. Опис ліричного героя вірша.
4. Яким настроєм пройнята поезія.
5. Художні засоби твору.
Вивчи один з віршів М. Рильського напам'ять. Чекаю на відео!)))

7 клас, мова
Урок 1-2. Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Використання сполучників у простому і складному реченнях.  Написання сполучників разом та окремо.
Повторюємо прийменник : перейдіть за посиланнямhttp://join.naurok.ua/?_ga=2.218710427.302797139.1587469617-1570048512.1585591445, активуйте код 153844, виконайте тести.
Орацюйте параграф 36, с. 220, 221, 222, 223 підручника, перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WJf-jgc1., виконайте у зошиті вправи, що опрацьовано у відео і домашнє завдання!!!
Урок 3. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом).
Прослухайте текст "Що нас врятує?" за посиланням https://drive.google.com/file/d/1Aw7Ac_gD20eTa79R60l7iXuNtMrCdBss/view?usp=sharing
З’ясувати будову та лексичне значення слова космоцентризм
Пояснити значення слів: гармонія , традиції , психічний , функціонування , ідеал
2. Дібрати синоніми до слів: товписько, вабити, химерний, занедбаний. 
3. Скласти простий план тексту.
4. Усно переказати текст, записати на аудіо чи відео, розмістити у групі чи надіслати вчителю.

7 клас, література
Урок 1-2. І. Сила - утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості. Морально-етична проблематика твору.
Перейдіть за посилання http://join.naurok.ua/?_ga=2.213658006.302797139.1587469617-1570048512.1585591445, активуйте код 227941, виконайте тести (Увага, маєте лише одну спробу! Одразу вказуйте пізвище, якщо хочете бути оціненим!)
Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=F5Ha8RTcjVI&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=45, складіть цитатну характеристику І.Сили (зовнішні риси, риси характеру), дайте відповідь на запитання: які моральні якості українського народу поєдналися в образі І.Сили?
Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=p9LLv6oGNrM&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=46, складіть аналіз твору (дивись відео!), охарактеризуйте одного з героїв твору (Міху, Піню, міс Крокі, Аделію Бухенбах).

8 клас, мова
Урок 1. Відокремлені уточнювальні члени речення.
Виконайте тестові завдання за темою "відокремлені члени речення", перейшовши за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.218909083.302797139.1587469617-1570048512.1585591445. та активувавши код 314070. Увага!Зараховується перша спроба)
Опрацюйте с.180, 182 підручника, відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ZGGWBI0x3H0.
Виконайте вправу 369 (складіть схеми як у відео!), 366.
Урок 2.  Письмовий твір-опис пам'ятки історії й культури на основі особистих враженьі спостережень у художньому стилі (з використанням відокремлених членів речення).
Повторити зміст параграфа 39 с. 221-222, читати текст впр. 438-440 (як зразок твору)
Перейдіть за посиланнямhttps://drive.google.com/file/d/1hWVm-yFKhQZzNyGT0xNpT_V83KZiEupb/view?usp=sharing, опрацюйте зміст презентації, виконайте завдання!

8 клас, література
Урок 1-2.  Ю. Винничук "Місце для дракона". Парадокс: дракон Грицько - поет і християнин. Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя.
Пригадайте зміст твору https://www.youtube.com/watch?v=yjNtwWzpqO0&list=PLuKEIL5ZUv-W2S4MdsIBT49xXEIJHh5X8&index=19, занотуйте інформацію про композицію твору, складіть паспорт твору.
Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Sj8q-yY2n-s&list=PLuKEIL5ZUv-W2S4MdsIBT49xXEIJHh5X8&index=20, пригадайте, що таке алегорія і поясніть, у чому полягає алегоричність образів твору (Грицько - дракон; Князь - людина), виконайте письмово завдання 12 с. 276 підручника.


Дистанційне навчання 2020, 13.04 - 17.04

5-А клас, література
Урок 1-2.  Є Гуцало. "Лось". Вічне протистояння добра і зла - наскрізна тема світового мистецтва. Образи хлопчиків.
Читати с. 199- 207, переказувати усно твір. Перейди за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.10129845.1415533162.1586806943-1570048512.1585591445, активуй код 130607, виконай тести до 21.04 до 18.00.
Склади у зошиті план оповідання, письмово у зошиті поясни "Як люди повинні ставитися до тварин", наведи приклад .

7 клас, мова
Урок 1. Синонімічні й антонімічні прийменники. 
Перейди за посиланням https://drive.google.com/file/d/1c0XVPeYPpHfzD0pt3ByTZh8B1I0TOk75/view?usp=sharing і опрацюй поданий матеріал. Зроби відповідні записи у зошит.
ДЖЕРЕЛО: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-temi-sinonimicni-j-antonimicni-prijmenniki-prijmennikovo-imennikovi-konstrukcii-v-roli-cleniv-recenna-173945.html
Виконай завдання:
1. Відредагуйте словосполучення: план по виконанню роботи, мешкаю по вулиці, по нашим підрахункам, по всіх правилах, по наказу командира, по темі, зошит по мові, змагання по футболу, оцінка по тестовим завданнямактивуй код, із-за хвороби, балакати за когось, прийти в 13 годині.
2. Перекладіть словосполучення: при любой погоде, в двух шагах, в семь часов, в рассрочку, в защиту, по собственной воле, послать по почте, идти по улице, на следующий день, читать на украинском языке, вовлекать в работу.
3. Обери правильний варіант з дужок:не з’явився (із-за, через, по) хвороба; пропустити заняття (з, по, із-за) поважна причина; підйом тривав (біля, протягом, близько) три години, призначили чергового (відповідно до, у відповідності з, за) правила внутрішнього розпорядку; працювати (по, за) контракт, залучити (в, до, для) роботи.
Урок 2. Розвиток мовлення. Портретний нарис у публіцистичному стилі.
Усно опрацюй с. 199 підручника (нарис), впр. 429 с. 200. Перейди за посиланнямhttps://forms.gle/6w1wNarM5XZrTWnK8 та виконай вправу 431 с. 200

7 клас, література
Урок 1. Лицар духу українського народу Олена Теліга. Вірш "Сучасникам" як моральний заповіт нащадкам.
Опрацюйте с. 250 підручника, передивіться урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-XYsjiola3Q&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=43, складіть паспорт вірша у зошиті (за відео!).

Урок 2. О. Гаврош. Коротко про письменника "Неймовірні пригоди Івана Сили"
Ознайомитися з біографією письменника за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dyAQns6LDAw&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=44;
Читати твір с. 254 - 277 підручника.


Дистанційне навчання 2020, 06.04 - 10.04

5-А клас, література
Урок 1-2. П. Тичина "не бував ти у наших краях", "Гаї шумлять", "Блакить мою душу обвіяла".
Читати с. 194 підручника.
Виразно читати вірші с. 195-197 підручника, один (за вибором) вивчити напам'ять, зняти відео та розмістити в групі.
Письмо у зошиті склади "Карту розуму" настроїв ліричного героя та художніх засобів, через які цей настрій передається (назва вірша- настрій - художні засоби (метафори, епітети)), сфотографуй та розмісти у групі. (Настрій - колір! Не забувай про кольорові олівці!!!)))

7 клас, мова
Урок 1.   Контрольна робота "Прислівник".
Перейдіть за посиланням і виконайте завдання https://forms.gle/qFcSows561gsdheZ9
Урок 2-3. Прийменник як службова частина мови.Непохідні й похідні прийменники. Написання прийменників.
Предивіться відео, зробіть записи у зошиті за змістом теми https://www.youtube.com/watch?v=XK5A-uBUIuc
Опрацюй теоретичний матеріал за с. 208, перейди за посиланням та виконай вправу https://learningapps.org/3665352; с.209, виконай вправу 465; опрацюй с. 212, перейди за посиланням та виконай вправу https://learningapps.org/7154509; виконай вправу 472; опрацюй с. 214, виконай вправу 476.

7 клас, література
Урок 1.   Контрольна робота
Перейдіть за посиланням і виконайте завдання https://forms.gle/ywbshLpe3qb3rB3P6, дедлайн виконання до 12.04. 18.00
Урок 2.  О. Ольжич - поет національного героїзму. Проблема людської волі в поезії "Захочеш - і будеш".
Прочитати про О.Ольжича на с. 247 підручника, перейти за посиланням і переглянути відео з поясненням до уроку https://www.youtube.com/watch?v=wJmM--xKyaM&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=42
Письмово у зошиті складіть паспорт вірша, поділіть вірш на смислові частини й визначте мікротему кожної ,дайте відповіді на питання 4,8, 9 і надішліть вчителю.

8 клас, мова
Урок 1  Відокремлений додаток
Повторити параграф 34 с. 194, перейдіть за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.8980213.1903858530.1586248194-1570048512.1585591445 , активуйте код 542383 і виконайте тестові завдання до 10.04 18.00.
Перейдіть за посиланням та подивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=TwdpW41XCKY. , у зошиті складіть тези почутого.
Перепишіть речення, розтавивши розділові знаки, підкресліть відокремлені додатки.
1. А я не знаю нічого ніжнішого окрім берези за те її сестрицею взиваю (Л. Українка). 2. Усі за винятком Бойчука здивовано дивилися на шкіпера (М. Трублаїні). 3. Густі непрохідні ліси закривали весь простір окрім високих полонин (І. Франко). 4. За винятком баби Оришки малий Чіпка нікого не любив (П. Мирний). 5. Не змовляючись усі крім Ростислава мимоволі подумали про те ж саме (І.Ле). 6. Опріч усього Сократ не вельми шанує самого себе (Ю. Мушкетик). 7. Хлопець досить успішно склав екзамени з усіх предметів у тому числі з української мови (Г. Тютюнник).
Виконайте вправу 403 с. 198 підручника.

Урок 2.  Усний твір-опис місцевості (вулиці, міста, села) на основі особистих спостережень в жудожньому стилі.
Інструкція до виконання
1. Згадаймо основну інформацію про художній стиль. 
Художній стиль
Цей найбільший і найпотужніший стиль української мови можна розглядати як узагальнення й поєднання всіх стилів, оскільки письменники органічно вплітають ті чи інші стилі до своїх творів для надання їм більшої переконливості та достовірності в зображенні подій.
Художній стиль широко використовується у творчій діяльності, різних видах мистецтва, у культурі й освіті.
Як у всіх зазначених сферах, так і в белетристиці (красному письменстві - художній літературі) це стиль покликаний крім інформаційної функції найсуттєвішу - естетичну: впливати засобами художнього слова через систему образів на розум, почуття та волю читачів, формувати ідейні переконання, моральні якості й естетичні смаки.
Основні ознаки:
·         найхарактерніша ознака художнього відтворення дійсності - образність (образ - персонаж, образ колектив, образ - символ, словесний образ, зоровий образ);
·         поетичний живопис словом навіть прозових і драматичних творів;
·         естетика мовлення, призначення якої - викликати в читача почуття прекрасного;
·         експресія як інтенсивність вираження (урочисте, піднесене, увічливе, пестливе, лагідне, схвальне, фамільярне, жартівливе, іронічне, зневажливе, грубе та ін.);
·         зображуваність (тропи, епітети порівняння, метафори, алегорії, гіперболи, перифрази, тощо; віршова форма, поетичні фігури); конкретно-чуттєве живописання дійсності;
·         відсутня певна регламентація використання засобів, про які йтиметься далі, та способів їх поєднання, відсутні будь-які приписи;
·         визначальним є суб'єктивізм розуміння та відображення (індивідуальне світобачення, світовідчуття і, відповідно, світовідтворення автора спрямоване на індивідуальне світосприйняття та інтелект читача).
Основні мовні засоби:
·         наявність усього багатства найрізноманітнішої лексики, переважно конкретно-чуттєвої (назви осіб, рече, дій, явищ, ознак);
·         використання емоційно-експресивної лексики (синонімів, антонімів, анонімів, фразеологізмів);
·         запровадження авторських новаторів (слів, значень, виразів, формування індивідуального стилю митця);
·         уведення до творів, зі стилістичною метою, історизмів, архаїзмів, діалектизмів, просторічних елементів., навіть жаргонізмів;
·         поширене вживання дієслівних форм: родових (у минулому часі й умовному способі): Якби ми знали, то б вас не питали (Н. тв.); особових (у теперішньому й майбутньому часі дійсного способу): Все на вітрах дзвенітиме, як дзбан (Л. Костенко); у наказовому способі: В квітах всі вулиці кричать: нехай, нехай живе свобода! (П. Тичина);
·         широке використання різноманітних типів речень, синтаксичних зв'язків, особливості інтонування та ритмомелодики;
·         повною мірою представлені всі стилістичні фігури (еліпс, періоди, риторичні питання, звертання, багатосполучниковість, безсполучниковість та ін.).

2. Скористайтеся інформацією параграфа 43. 233-234 підручника з підготовки до виконання завдання.
3. Виконайте вправу 458 (2), зніміть в відео з усним власним висловлюванням і надішліть у групу.

8 клас, література
Урок 1. В. Дрозд "Білий кінь Шептало". Людина в суспільстві, її знеосіблення
Перейдіть за посиланням та передивіться пояснення до уроку https://www.youtube.com/watch?v=bdf_x9rL3C8
Перейдіть за посиланням та дайте відповіді на запитання за змістом опрацьованого https://forms.gle/meGH71PXXrf92Df6A
Урок 2. Ю. Винничук "Місце для дракона". Повість-казка про сучасний світ, у якому досі живуть "драконячі закони".
Читати твір с. 258-275 підручника. перейдіть за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.231297239.973285743.1586512602-1570048512.1585591445, активуйте код 439810, дайте відповіді за змістом твору до 16.04. 18.00

Дистанційне навчання 2020, 23.03 - 27.03
5-А клас, література
Урок 1-2. Т. Шевченко "За сонцем хмаронька пливе", "Садок вишневий коло хати"
Уважно прочитайте статтю "Ліричний твір" с. 191 - 192 підручника, випишіть у зошит визначення понять ліричний твір, ліричний герой, персоніфікація.
Прочитайте вірші на с. 192-193, усно дайте відповіді на запитання.
Перейдіть за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.266498510.1975243359.1585066760-1700194517.1543815903, активуйте код 131235, виконайте тестові завдання.
Вивчіть вірші "За сонцем хмаронька пливе", "Садок вишневий коло хати" напам'ять, розкажіть батькам, запишіть на відео і розмістіть у групі.

8 клас, мова
Урок 1  Відокремлена обставина
Перейдіть за посиланням  http://join.naurok.ua/?_ga=2.106125635.1975243359.1585066760-1700194517.1543815903, активуйте код  570946 і виконайте тестові завдання.
Перегляньте відео та пригадайте відомості про дієприслівник та дієприслівниковий зворот https://www.youtube.com/watch?v=qOXxeieDZ4c. Зверніть особливу увагу на інформацію відео, починаючи з 5.50 хвилини. Опрацюйте параграф 34 підручника, виконайте вправи 390, 391.

Урок 2  Розвиток мовлення. Інтерв'ю в публіцистичному стилі
Пригадаймо основні відомості про стилі мовлення https://www.youtube.com/watch?v=r-7JMHrlmaw
Опрацюйте параграф 49 с.250 підручника, виконайте усно із своїми рідними вправу 486, самостійно попрацюйте із зразком інтерв'ю вправи 488.
Перейдіть за посиланням та перегляньте зразок телевізійного інтерв'ю https://www.youtube.com/watch?v=CqOHWcA2Q34.
Перейдіть за  посиланням і виконайте письмове завдання https://forms.gle/aUkZgCqfaqHfWgB27

8 клас, література
Урок 1-2.  В. Дрозд"Білий кінь Шептало". Проблема свободи і неволі, дійсності  та мрії. Особистість і натовп.
Ознайомтеся з біографією письменника на с. 243-244 підручника.
Прочитайте оповідання "Білий кінь Шептало", перейдіть за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.64052975.1975243359.1585066760-1700194517.1543815903, активуйте код 466174, виконайте тести за змістом твору.
Передивіться відео, складіть паспорт твору https://www.youtube.com/watch?v=2mRdkeXqDlY
Дайте відповіді на питання с. 251 № 2-11.
Перейдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=VGLk6imaXik  і дайте відповідь на питання 12 с. 252. Зробіть нотатки у зошиті.

7 клас, мова
Урок 1. Розвиток мовлення. Складання анотації на книжку з використанням прислівників.
Опрцюйте с. 89 - 91 підручника, усно виконайте вправи 169, 170, 171. За зразком верніть увагу прави 171, використавши інструкцію вправи 170, виконайте вправу 172 або 173.
Зверініть увагу на розділові знаки!!! Виконайте вправу, скориставшись формою за посиланням https://forms.gle/9bd3mcEUNFZ75th56. Не забувате про прислівники!!!

Урок 2. Узагальнення з теми "Прислівник"
Перевірте знання з теми, скориставшись питаннями с. 207 підручника
Перейдіть за посиланням і виконайте завдання https://learningapps.org/3157373https://learningapps.org/5006847https://learningapps.org/8640496ір
Перейдіть за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.3768048.1975243359.1585066760-1700194517.1543815903, активуйте код 304507, виконайте тестові завдання.

7 клас, література
Урок 1-2.  Любов Пономаренко. Коротко про письменницю. "Гер переможений". Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели.
Ознайомтеся з біографією Л. Пономаренко на с. 243 підручника.
Передивіться буктрейлер до твору за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SgXoxRKErbE, прочитай новелу "Гер переможений"
Дайте відповіді на питання за змістом твору: перейди за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.61494764.1975243359.1585066760-1700194517.1543815903, активуй код 865687.
Опрацюй с. 245 підручника, випиши у зошит визначення новели,  письмово виконайте завдання з позначкою "хатинка" с. 246 підручника.
Передивіться пояснення до твору за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KbnUsIFTP_g
Дайте відповіді на запитання, скориставшись формою https://forms.gle/b5w2d1HZTFnBaZq79



Дистанційне навчання 2020, 12.03-20.03
5 клас, література
Передіть за посиланням і виконайте тест https://forms.gle/EiTux4DuqiNhDWaw6
Читати с. 186 - 190. Уявіть, що маленький Тарасик завітав до вашого класу, щоб розповісти про себе!  Складіть  розповідь від першої особи "Я Тарасик" або перекажіть уривок, який найбільше сподобався. Запишіть розповідь на відео або аудіо і розмістіть у групі.

7 клас, мова
Правопис прислівників разом, через дефіс.
1. Перейдіть за посиланням і перегяньте відео https://youtu.be/9P2_HgjmulU
2. Перейдіть за посиланням і виконайте завдання https://learningapps.org/9050077

2. Розподіліть подані прислівники у колонки:
Префікс+слово
Частка+слово
Антонім+антонім
Синонім+синонім



(За)видна, (сяк)так, (більш)менш, (де)коли, (по)маленьку, (десь)інде, (що)раз по(новому), (з)далеку, (врешті)решт,  (в)голос, (вранці)рано, (давним)давно, (в)перше, (на)багато, (повік)віків, (ані)де, (зроду)віку, (на)(в)коло, (будь)коли, (у)щерть,  (хтозна)як, (с)(під)лоба, (з)вечора, (казна)де, (над)вечір (коли)небудь.
  • ·        Підкреслені прислівники розберіть за будовою.

3. Випишіть прислівники, поясніть їх написання.

Постягай ніжки по своєму ліжку. Кожний віник по-своєму мете. Добрий баранчик, та по-своєму виє. За цю вівцю та за ту та по вовчому хребту. Старі люди по дідовому кашлю вгадували навіть погоду (О. Довженко). Повітря було особливо чисте, по-зимовому бадьоре і радісне (З. Тулуб) 

Правопис прислівників (урок 2).
Перейдіть за посиланням і перегляньте відео з поясненням матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=9qJUbLIIAe0
Перейдіть за посиланням і виконайте завдання https://learningapps.org/2979954https://learningapps.org/2061031

7 клас, література
М. Павленко "Русалонька із 7-В..."
 Прочитайте твір і виконайте тест за посиланням https://forms.gle/PkZDZdid1RazFqjF8;
Заповніть таблицю
Минуле
Герой – подія

Сучасне
Герой-подія



Виконати в зошиті завдання: № 11 с. 224, № 11 с. 232, № 7, 12, 1 с. 242.

Зніміть відеозвернення або напишіть у зошиті висловлювання «Чи потрібна  людині машина часу, щоб змінити власну долю й долю інших?»,  або «Чого навчає повість-казка про Русалоньку сучасну людину?», або аудіофайл-відповідь на питання 5 с. 242.

8 клас, мова
Відокремлена прикладка.
1. Повторимо. Прикладка - це... Перейдіть за посиланням і перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=gLwCsRRgjoo і виконайте завдання за посиланням https://learningapps.org/1177276
2. Коли відокремлюємо прикладку:  https://www.youtube.com/watch?v=UYpVuzeKxqU.
3. Перейдіть за посиланням і виконайте вправи: https://learningapps.org/display?v=patmjtm2k20https://learningapps.org/display?v=pav4yxo7t20

8 клас, література
Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути"
Перейдіть за посиланням і виконайте https://forms.gle/Vmo4tzFbeFPTWNrx5
Дайте відповіді на запитання за посиланням https://forms.gle/KC4KfpJXfm4dJVsK7

Перейдіть за посиланням і виконайте завданнямhttps://learningapps.org/6253178
https://learningapps.org/display?v=pedwpczen19
Виконай завдання: 
Повторюємо правопис апострофа, перейди за посиланням і виконай завдання https://learningapps.org/2986762
Використайте подане відео для побудови висловлювання "Я образ"https://youtu.be/E2ru4lZ79d4
Опрацьовуємо тему "Походження слова": з параграфа 52 с. 191 виписати терміни, виконапи вправу 481 (1,2), вправу 491.
Повторюємо тему "Лексика", виконуємо тести 497, повторюємо параграфи 46-52, опрацьовуємо таблицю с. 196.
Пройдіть за посиланням та виконайте завдання http://LearningApps.org/1925850
 Пройдіть за посиланням та виконайте завдання http://LearningApps.org/1926090
Для учнів А, В, Г класів: опрацюйте параграф 21 с. 86-87 підручника, виконайте вправи 194, 200, 198.
 Перейдіть за посиланням і дайте відповіді на вікторину за темою "Головні та другорядні члени реченняhttp://LearningApps.org/1740173"
Запрошую приеднатися до групи учнів 5-А класу. пройдіть за посиланнямhttp://LearningApps.org/join/21uhkbgt
Виконай завдання за темою "Однорідні члени речення" 111 Виконай завдання за темою "Просте та складне речення" 111https://learningapps.org/4853675

7 коментарів:

  1. Який цікавий блог. На мій "Кобзар" на мінімалках схожий!

    ВідповістиВидалити
  2. А я казав: "Кохайтеся чорнобриві, та не з москалями...", а ви не послухали! А тепер "цей суржик" - блоги робить! Тфу ти.

    ВідповістиВидалити
  3. Гарний блог. Але, мої "300 поезій" краще! Успіху! Не зважайте на поганих коментаторів! Ми з Тарасом вас підтримаємо!

    ВідповістиВидалити
  4. Варто пам'ятати, що "В своїй хаті своя й правда. І сила, і воля"!

    ВідповістиВидалити